Už to tak vypadá, že fanoušek a divák formule 1 bude mít mnohem složitější vidět svůj oblíbený sport. Klasickým televizím totiž zvoní hrana. Stále více to vypadá, že práva v budoucnu připadnou některému z velkých digitálních hráčů.
Co ještě před pár lety vypadalo jako naprostý nesmysl, se začíná stávat realitou. „Yahoo a Amazon už projevili zájem o různé sporty, určitě dojde i na formuli,“ je přesvědčen americký byznysman Greg Maffei, šéf Liberty Media, která dnes drží práva na formuli 1. Amazon už vlastní práva na německou fotbalovou bundesligu a od příští sezóny bude vysílat i několik desítek zápasu anglické Premier League. Formule 1 je tak dalším logickým krokem. Maffei poukázal na to, že na to, jaký je o „jeho“ sport zájem, za televizní práva dostává opravdu málo peněz. A to by se právě mělo změnit, Amazon je připraven zaplatit astronomické částky.
Jedním dechem ale dodává, že by bylo chybou, kdyby se formule 1 objevovala pouze na placených kanálech. Ovšem věřit, že nepůjde cestou obchodu, by bylo celkem naivní. Stačí se podívat na Českou republikou a tuzemskou nejvyšší fotbalovou soutěž a vlastně i Ligu mistrů. Veřejnoprávní televize pouze paběrkuje, odkázána je v podstatě jen na sestřihy. Lukrativní zápasy a přímé přenosy vysílí O2 Tv. A na tom se jen těžko něco změní.